changed for ever...

Årets juleskum

Publicerad 2015-10-14 08:12:00 i Every day life,

 
Tada! Clementin! Det låter spännande och jag som älskar typ allt som har med julen att göra ser fram emot att prova dom när jag hittar dom i butik. 
Bilden har jag lånat från gekås bloggen, jag som även förälskat mig en aning i Ullared klickat ganska ofta in på deras blogg för att se vad dom har för roligt att tipsa om från varuhuset. 
Om ett par veckor åker vi ner och det ska bli så himla roligt, ser verkligen fram emot det ! :) Stort tack till min fina Olle som ska köra, du är den bästa som finns! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sabin

Jag är 24 år, bor tillsammans med min lilla familj i Söderköping. Den 15 november 2014 kom sambons och mitt första barn, en liten Molly <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela