changed for ever...

Fredagshandling

Publicerad 2015-10-09 18:29:40 i Every day life,

Som varje fredag så hängde jag och Molly med mamma och Benjamin på lite fredagshandling. Dagen till ära så hade vi Emma med oss också, vi hade gått promenad och hon hade fotat mig och Molly lite innan och sen hängde med vidare till Willys :) 
 
Vi hade även sällskap hem igen sen eftersom hon är hemma hos sina föräldrar ett par dagar. Pratade om lite allt möjligt och hon följde även med på en promenad med Tindra innan hon gick hem igen :) Tack för sällskapet :) ! 
Så smidigt att ses när hon väl är hemma hos sina föräldrar eftersom vi bor väldigt nära varandra, bra att passa på när tillfället att ses ges liksom :) 
 
 
Lilla MollyBus hängde med morbror Benjamin undertiden vi handlade... :) 
(foto:BenjaminLindkvist)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sabin

Jag är 24 år, bor tillsammans med min lilla familj i Söderköping. Den 15 november 2014 kom sambons och mitt första barn, en liten Molly <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela