changed for ever...

Inspo

Publicerad 2015-10-14 08:43:15 i Every day life,

Eftersom vi som sagt ganska snart ska dra iväg till härliga Gekås, Ullared så vad passar väl bättre än lite inspo just därifrån. Nämnde ju att jag brukar hänga på deras blogg och det är därifrån jag "fönstershoppat"...
 
Nu vet man ju aldrig vad som finns när man väl kommer dit, men här är lite vad som brukar finnas och som är jag gärna skulle köpa med mig hem till Olle. 
Högst upp på listan står iaf en vinterjacka till honom då han inte har någon, sen kan man ju alltid behöva lite tröjor också. 
Åh det ska bli så kul att åka dit, har ju bara varit en gång förut men fastnade absolut för det gula varuhuset, det finns ju så mycket grejer, nästan något av allt.
Så det ska födelsedagshandlas och julshoppas, målet är att få klart alla julklappar och födelsedagspresenter till årets födelsedagar som är kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sabin

Jag är 24 år, bor tillsammans med min lilla familj i Söderköping. Den 15 november 2014 kom sambons och mitt första barn, en liten Molly <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela