changed for ever...

Kavat vinterkänga

Publicerad 2015-10-13 22:54:03 i Every day life, New stuff,






 
Att jag gillar Kavatskor har jag ju nämnt tidigare, tyvärr är dom lite för min ekonomi att köpa nya speciellt när man tänker på att användningstiden är ganska kort när dom små fötterna växer i raketfart. SÅ jag hade lite släppt tanken på ett par Kavat tills vidare men sen hittade jag värsta fyndet på en loppis på facebook. 
Kavat vinterkänga i toppskick strl 19 för 80kr, det kan man ju inte tacka nej till, taget ! Hämtade hem dom igår och har använt dom under promenaden idag. 
Tycker dom är sååå fina och syns knappt att dom är använda så i nyskick men till ett mycket mer plånboksvänligt pris! Så glad! 

 

Kommentarer

Postat av: Dixi Wonderland

Publicerad 2015-10-13 23:31:16

Men åhh så små fötter :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sabin

Jag är 24 år, bor tillsammans med min lilla familj i Söderköping. Den 15 november 2014 kom sambons och mitt första barn, en liten Molly <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela