changed for ever...

Så mycket strul!

Publicerad 2015-10-09 21:30:35 i Every day life,

Jag har i tre dagar försökt att importera min nuvarande blogg till en ny bloggportal men det bara krånglar, vi får det inte att fungera, vi får liksom inte över alla inläggen. 
Men jag hoppas att admin ska kunne lösa det relativt snart, vill ju börja använda den nya bloggen också...

Men jag ska försöka ha lite tålamod och hålla tummarna att det som sagt kan lösa sig snart för jag vill ju inte använda den nya om jag sen får reda på att det inte gick att importera hela den förra, även om den här bloggen alltid kommer att ligga kvar så vill jag ju ha allt samlat på samma ställe också... 
Men men väntar med spänning... :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sabin

Jag är 24 år, bor tillsammans med min lilla familj i Söderköping. Den 15 november 2014 kom sambons och mitt första barn, en liten Molly <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela