changed for ever...

Sittdyna Young Club

Publicerad 2015-10-11 16:19:28 i Every day life, New stuff,

För ca en vecka sen så var Josefine nere i Ullared och shoppade loss och hon var även supergullig och köpte med sig en sittdyna till våran vagn. Vi hade lämnat lite önskemål på vilken vi helst skulle vilja ha om det fanns och vilken tur vi har när den vi hade som förstahandsval fanns :) Snabbt som turan swishade jag över pengar :) SÅ glad! 

Sen nu i veckan så möttes vi upp en snabbis så fick vi den fina dynan + att hon hade en mössa till Molly, tack så mycket ! 

 
 
 
Tycker den va såå fin, som ni ser på bilden längst ner så har lite Tindra-päls redan lyckats flytta in på dynan.... 
Den är absolut värd sina 99kr och den sitter väldigt bra i vagnen, nästan lite trång på något ställe men inget som stör eller ser konstigt ut..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sabin

Jag är 24 år, bor tillsammans med min lilla familj i Söderköping. Den 15 november 2014 kom sambons och mitt första barn, en liten Molly <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela